Valitettavasti meillä on ongelmia T-Maxin toimittamisessa asiakkaillemme, koska meillä ei ole parhaillaan tuotteita varastossa. Olemme kovin pahoillamme tilanteesta ja toivomme varastotilanteemme palautuvan normaaliin mahdollisimman pian. Jos sinulla on kysyttävää, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.

Tilaus- ja toimitusehdot

Nämä toimitusehdot koskevat vain Suomeen toimitettavia tilauksia. Tilaus- ja toimitusehdot

Tiesitkö, että T-Maxin asiakkaana voit:

  • Maksaa laskulla
  • Sinulla ei ole sitoutumisaikaa
  • Sinulla on 14 päivän palautusoikeus

Toimitustapa

Tuotteet toimitetaan suoraan kotiosoitteeseen kirjeenä tai maksikirjeenä. Maksikirje jaetaan vastaanottajalle, jos se voidaan jättää postiluukkuun tai -laatikkoon. Muussa tapauksessa jakaja jättää saapumisilmoituksen ja voit noutaa lähetyksen postista. Toimitamme tuotteita Suomeen.

Toimitusaika

Ensimmäisten tuotteiden toimitusaika on noin 2 viikkoa tilauksen vastaanottamisesta. Jatkossa saat uuden lähetyksen automaattisesti tilaussopimuksessasi sovituin välein. Voit halutessasi ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme ja sopia juuri sinulle sopivan toimitusvälin tuotteillesi. Toimituskulut sisältyvät tuotteen hintaan.

Maksutapa

Lähetämme laskun tilaamiesi tuotteiden mukana etkä joudu maksamaan tuotteita etukäteen. Laskutuksen hoitaa NutraQ Oy. Viivästyskorko määräytyy lain mukaisesti. Mikäli et maksa tilaustasi ajallaan, veloitamme jokaisesta maksumuistutuksesta 5 euroa. Kahden maksuhuomautuksen jälkeen lasku siirtyy perintään.

Asiakkuus

Asiakassuhde syntyy, kun tilaat tuotteitamme. Tilaamalla tuotteet hyväksyt nämä ehdot. Voit koska tahansa muuttaa toimitusaikaa, tauottaa tai lakkauttaa tilauksesi ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme. Muista ilmoittaa asiakasnumerosi, nimesi ja osoitteesi. Asiakkaan on oltava yli 18-vuotias.

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelumme auttaa kaikissa tilaukseesi ja tuotteisiin liittyvissä kysymyksissä maanantaista perjantaihin klo 8.30 – 16.30.
Asiakaspalvelun ilmaispuhelin: 0800 413 770. Sähköposti: asiakaspalvelu@t-max.fi

Tuotteiden palauttaminen

Sinulla on ensimmäisen tuotelähetyksesi osalta 14 päivän täysi palautusoikeus. Palautettavat tuotteet voit jättää postiin ns. asiakaspalautuksena. Palautusosoite on Asiakaspalautus NutraQ Oy, PL 4860, 00002 Helsinki. Muista pyytää postista kuitti palautuksestasi. Palautettavien tuotteiden on oltava avaamattomia ja käyttämättömiä. Mikäli sinulla on viallinen tuote, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Osoitteenmuutos
Ilmoita meille mahdollisimman nopeasti uusi osoitteesi, jotta tuotteet löytävät ajoissa uuteen osoitteeseesi.

Henkilötiedot

Nimi- ja osoitetietoja voidaan käsitellä suoramarkkinointitarkoituksissa henkilötietolain mukaisesti. Henkilötietosi tallennetaan NutraQ Oy:n asiakasrekisteriin. Henkilötietojasi voidaan siirtää markkinointitarkoituksiin NutraQ Oy:n emoyhtiön NutraQ AS:n ja sen tytäryhtiöiden käyttöön. Lisätietoja henkilötietojen käsittelystä saat ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme tai lukemalla henkilötietokäytäntömme osoitteessa www.t-max.fi

Ehtojen voimassaolo ja muutokset

Toimitusehdot ovat voimassa toistaiseksi. NutraQ Oy voi tehdä muutoksia näihin ehtoihin kustannusten nousun, olosuhteiden, lakimuutosten tai viranomaisten määräysten johdosta. Ilmoitamme mahdollisista muutoksista kirjallisesti. Sinulla ei ole vähimmäisostovelvoitetta ja voit irtisanoa tilauksesi milloin tahansa.

Reilun Pelin Jäsen

NutraQ Oy/T-Max on Suomen Asiakkuusmarkkinointiliiton jäsen ja noudatamme Reilun Pelin Sääntöjä.